27 dec

- hej!

julafton har passerat och det var den lugnaste julen jag upplevt. den var bra. men med risk för att låta tråkig så är julen bra överskattad. eller nej. jag menar JULAFTON är överskattad. allt pyssel och mys innan tycker jag är GULD. självaste julafton är självklart supermysig men inte mysigare än någon annan dag under julen egentligen.. det är alltid sån "hets" runt just julafton. äh, jag tror ni gettar my point! det här året var vi bara familjen, utan släkten.. då kunde man se ut som whitetrash, som jag så fint fick höra ett antal ggr. dvs. jag hade ett par trasiga jeans och en noprig kofta.. ännu värre när jag bytte om till mjukisar. äh, vem bryr sig. hahaha, jag låter så härligt positiv idag känner jag!

snart är det nyår och jag tänker trotsa det svarta och köra på rött. spännande. men först och främst får vi se hur klänningen sitter på. om jag ser ut som gollums syster så kör jag självklart på svart. möööööö.

no pics att bjuda på... sorrriiiii.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0