aj?!

sitter och petar i näsan för tillfället. har som sagt en miljard sår i den. så jag kan inte låta bli. tror ni att det blir bättre? knappast. usch vad jag är äcklig. förlåt för att jag delar med mig av denna information. hoppas ingen granne mittemot ser mig bara? persienner here i CAAAM. eller inte. det är ugly.

är ensam hemma idag ju.. peter är på hockey. djurgårn spelar mot.. he he he. ingen aning. couldn't care less. fick nyss en update av petjoff där han skrev att det var kaos, folk som kastade in rökbomber, smällare osv. jisses. man kan inte röra sig någonstans these days.

förrrrrrresten, det går en serie på svt1 som heter "den förlorade dottern" nu. har kollat på play tidigare ikväll, det är en "miniserie" på tre delar och det här är den sista. helt twiiiiiisssssteeeed. men BRA!

och nu blöder jag näsblod, tjaaaaaaaaaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0