and i'm aimin' right at you

kan ju börja med att säga att jag har varit sjuk.. och då menar jag inte sjuk sjuk utan MEGASJUK. därav dålig uppdatering. kan ni förlåta mig? klart ni kan! eftersom att dom enda som läser den här bloggen är spöket laban och molgan.

nu börjar jag friskna till. har dock gått och blivit våldsamt sårig/snorig i näsan.. och dom flesta av er vet väl att det inte är den najsigaste känslan att ha sår i näsan. en kväll låg jag i 1,5h i sängen - VAKEN! för att jag hade så ont. fråga peter, lägger jag mig i sängen så somnar jag efter HÖGST 10 minuter.. (stackars mig va..) suck. vad är det för positivt med den här näsan egentligen? .......... nä, tänkte väl det.


dagen innan jag blev sjuk. ni kan nog se en gnutta
av sjukdom i det där face:et om ni tittar riktigt noga.



Kommentarer
Postat av: Miia

Jag förlåter dig INTE!!! Du får hålla dig frisk nu!

2010-12-22 @ 15:11:25
URL: http://mammamiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0