familjen annorlunda?

idag har jag haft det jättegosigt med Zacharias. vi låg och sov i mitt gamla rum hemma hos mamma, han låg på mitt bröst och andades tungt. det var något av det bästa på länge! :) ♥ längtar tills han blir liiite liiite större, när han är mer "med". och ännu bättre, när han börjar prata!

om jag och peter någonsin bildar familj så kommer vi nog få vara med i "familjen annorlunda" och inte då för att vi har många barn utan snarare för att vi kommer vara ..... annorlunda. hm, det var ett för fint ord för det vi kommer vara men detta är ju en blogg för alla och då får man inte använda såna hemska ord som jag tänkte använda!


ohhhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyy gooooooooood?!?!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0