love drowned eyes

mina favoritlåtar just nu som jag spelar sönder tycks vara take that - the flood och tove styrke - white light moment. mmmm.. så härliga. mmmm så bra.

idag har jag varit iväg och storhandlat (smart va? dagen innan jul och allt...) MEN jag hade min hjälptant mea med mig. thank god. höll på att få ett hysteriskt sammanbrott när mitt icakort vägrade fungera vid självscanningen. men det löste sig vid kundtjänst (där vi förövrigt stod i kö 23 timmar..) yes, jag överdrev såklart! men maten blev iallafall inte billig och det hade jag väl inte förväntat mig heller.. hehehe..

har fikat ett tag med mea (also known as mr. scroodge) och varit ute på en långprommis med vovvarna. nu väntar jag på att petjoff ska komma hem. han har jobbat och är nu ute och handlar julklappar. självklart en sekund innan julafton. killar är inte ens stressade över det... inte jag heller iofs. kanske föddes som en shemale? men killar är extremt lugna. nästan "koma-lugna"! eh, framförallt petjoff.. ack ack ack.

ujuj, klockan är mycket! ikväll kommer mea och samo hit, uppesittarkväll juuu! kan bli trevligt.. men det beror iofs på hur mea har sminkat sig och vad hon har på sig. det återstår att se mina vänner..!


min kusin valter och jag på julafton för några år sedan. varför körde jag seglartema på klädseln? och varför ser jag ut som en arab? man kan aldrig få se riktigt svensk ut alltså... suck.
ps. menade ingenting illa mot araber när jag skrev sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0