so I think it's time for us to have a toast

tjenare alla, det är poci som skriver (ni vet, jag, emelie ahlskog) poci är ett smeknamn som jag har fått av min syster för att hon tycker att jag ser ut som pocahontas ibland. vet inte varför men jag gör tydligen det. så nu slipper ni vara förvirrade och tro att detta är ett gästinlägg, för det är det verkligen inte. puckon!

skrev nyss ett hysteriskt mejl till nelly.com om att mina varor inte har kommit än. men dom svarade med att dom borde komma imorgon. eh, let's fucking hope. annars blir det inge nyårsfirande. kan ju inte komma dit i nån av mina andra nyinköpa klänningar jö? (spelar dum i huvudet) jo klart jag kan. men vill verkligen inte det. allt är fult när man har bestämt sig för något speciellt. you knooooow..

borde typ städa det sista här hemma men... jag är trött... och hungrig... och P kommer inte hem förens om en timme så inte kan jag börja laga någon mat heller, för jag vill ju inte äta själv? MY GOD mina problem slår ju tamefan allt.

har iallafall listat ut att det blir stekt potatis och nån sketen korv till middag. (inte ett stort fan av korv men vad gör man inte för pojken i familjen?) tjoooooooopp.


en bild från mitt gamla flickeeerum. schysst telefon
jag har va? så himla liten och söt. *kaskadkräääks*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0