fakkkkkkkkkkkt aaaaaaaap

tre saker att se fram emot just nu:

♦ ingenting
♦ ingenting alls
♦ och absolut ingenting alls

SUCK. idag är en sån där dag som jag vill slita av mig allt hår (vilket känns som ytterst lite hår nu, framförallt under vintern) och dunka skallen i väggen. känner mig sämre än alla andra och både självförtroendet och självkänslan ligger någonstans där nere hos djävulen och hånar mig. varför är just den här dagen en sådan dag? önskar att jag kunde svara på det.

dessutom har jag en jävligt jobbig hund som inte gör annat än att sitta i fönstret och YLA som en varg efter brudhundar... det är kul men samtidigt undrar jag om han mår bra? han ser nästan gråtfärdig ut av kåthet.. stackarn. aja, han kanske också har en jävligt dålig dag bara. let's hope..


det här var iallafall en underbart rolig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0