idddddiiijut

jag och peter har börjat med en ny grej när vi är ute med hundarna. - om jag håller i elis och han håller i silas så tävlar vi om vem av dom som skiter först, och den som håller i hunden som gör't "vinner" och får därmed välja ett pris man vill ha. det kommer man överens om innan så det inte blir något heeeelt galet. rätt bra va? det gör det roligare att gå ut med dom iallafall. man blir nästan som galen när man går runt där "akta dig, du distraherar MIN hund när du gör sådär!!!" "ah men joooo du vann FAN INTE för att du gjorde så att min hund inte kunde skita" osv... jag har vunnit flest ggr iallafall och man blir så sjukt jävla glad när det händer! absolut inte för själva priset (vilket brukar vara massage och det är inget speciellt egentligen för jag är så bortskämd med massage, kli och allt vad det innebär så det är liksom lite vardagsmat för mig. living the dream I know.) men man blir helt hysterisk för att det känns så underbart att vinna! skriker ut av lycka! stackars er dalgats-människor.

i skrivande stund inser jag nu vilka idioter vi är..........


Kommentarer
Postat av: Miia

Va lycklig man kan bli av skit ibland :)

2011-02-18 @ 15:44:57
URL: http://mammamiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0