jubelidiot

hej igen. nu kommer ett till inlägg som handlar om moi & peter...

igårkväll när vi kom hem från en partyrunda så började vi diskutera SSK och dif (dom förtjänar att stava med små bokstäver) orkar inte gå in på exakt vad diskutionen handlade om men det slutade med att peter blev sur och vänder sig om i sängen medans jag tar mitt täcke och kudde och lägger mig på soffan. HUR NORMALT är det? efter en rolig kväll så ska man förstöra den för att vi tycker olika angående nå jävla hockeylag? jag blev så sur att jag sms:ade syrran mitt i natten:



peter tyckte att ordet jubelidiot var skitroligt... man kunde ju förvänta sig "vafan skrev du så om mig för?" men nä. om han hade skrivit så om mig hade jag hoppat på honom! (då menar jag inte hoppa på honom och ge honom kärlek utan motsatsen till det. he he he) nä men...

nu ska jag fortsätta på söndagsmyset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0