you find it in the deepest friendship

sitter här i soffan och lyssnar på westlife. känns som på den tiden man var kär i nicke och han inte ville vara tillsammans med mig för att jag inte hade stringtrosor (tro mig, I tried, men mamma förbjöd mig) så ibland snodde jag stringtrosor från min storasysters troslåda och hade dom under mina extremt snygga ljuslila Savannabyxor(?) vad fan hette dom? äcklig, jag vet. sen vågade jag inte lägga dom i tvättkorgen så då gömde jag dom bakom ett element. mamma blev lagom glad när hon hittade ca 500 par smutsiga string efter ett halvår. tro mig, jag är ungefär lika snuskig idag.


men iallafall, vilka problem man hade... nu ser problemen helt annorlunda ut. typ "vad ska jag göra med livet? vad vill jag? vem vill jag vara? hur vill jag ha det?" osv... men tro mig, när man hade dom där "stringproblemen" så kändes dom minst lika förjävliga som dom man har i nuläget. undra hur problemen kommer se ut om 40 år? när man är 62 barre... exempel: "varför vill inte mina barn och barnbarn besöka mig? är det pga mitt alkoholintag? pga att jag bor i en 1:a i hovsjö med mina 6 långhåriga katter och plastväxter överallt" - skämtåsido. det där var ju meas liv.

(en bild från i somras som inte alls har med inlägget att göra)


Kommentarer
Postat av: Sophia lundgren

hahahahahahahahahh !! åh har inte skrattat så här mycket på länge

2011-01-14 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0